8.04.2013

Kurczak z mozzarellą i pomidorem

  Pomysł na tą potrawę "sprzedała" mi kiedyś moja koleżanka, która bardzo ją zachwalała, więc postanowiłam zaserwować to na niedzielny obiad, po którym stwierdziłam, że ta potrawa będzie częściej gościć u mnie na stole ;) Pomidory, mozzarella i świeża bazylia to połączenie idealne, a jeśli dodamy do tego jeszcze aromatyczne mięso z piersi kurczaka, do tego ryż lub ziemniaczki i ulubiona surówka - mamy obiad idealny :)

Potrzebujemy:
- podwójna pierś z kurczaka
- kulka mozzarelli
- świeży duży pomidor
- kilka listków bazylii
 (można zastąpić suszoną)
- oliwa z oliwek
- pieprz, sól
- bazylia suszona


Piersi z kurczaka dzielimy na filety i delikatnie rozbijamy. Przyprawiamy bazylią, solą, pieprzem, lub ulubioną przyprawą i smarujemy lekko oliwą.
Na każdym filecie układamy plasterek pomidora, następnie kilka listków bazylii i plasterek mozzarelli.
Blaszkę wykładamy folią do pieczenia i układamy na niej kurczaka.
Zapiekamy w nagrzanym piekarniku około 15 minut.
Na koniec ozdabiamy bazylią i jeśli chcemy - skrapiamy lekko oliwą.
Podajemy z ulubionymi dodatkami.
Gotowe:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz